[January 20, 2018] Charity concert SOS Amitiés, Robert Debré pour les enfants malades

Listen to the Works Grieg (Peer Gynt) and Sibelius (2nd Symphony) and do a good deed. For the third consecutive year, a charitable concert for SOS amitiés and Robert Debré pour les enfants malades is organized. Book your tickets quickly for January 20, 2018, 20:45 at the church of Saint Christophe de Javel (Paris) !

Book & infos

• Book your tickets quickly
  • Price: 20 euros
  • Date: January 20, 2018
  • 20:45
  • Place: The Church of Saint Christophe de Javel (entrance angle rue Saint-Christophe and Rue de la Convention), Paris.
  • Concert
    • Programme: Grieg (Peer Gynt) and Sibelius (2nd Symphony)
    • Orchestra: OSCO under the direction of Martin Barral (Symphonic Orchestra of the Campus d’orsay)
  • For the associations